Ontdekking van de hemel

Verwarring

7 opmerkingen:

  1. Als de hemel net zo vervelend is als de ontdekking ervan, doe mij dan maar de hel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En in de hemel is, zo te zien, geen rookverbod.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoor mijn vader nog zeggen tegen een oom zo fijn als gemalen poppestront, ' als jij in de hemel komt dan wil ik er niet zijn'.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Ellen ten Bruggencate

    "En in de hemel is, zo te zien, geen rookverbod."

    Natuurlijk niet, als je de hemel hebt ontdekt, is er geen verbod op roken.

    Daarenboven zijn er na zijn verscheiden - Harry Mulisch zou dat kunnen bevestigen - al die rookwolken nodig, alleen al om in de door Harry's ontdekte hemel over de wolken te kunnen lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie hem samen met Theo van Gogh op een rookwolk zitten.

    Off topic: mooie, vernieuwde layout van HB.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen